perjantai 23. tammikuuta 2015

Uusi blogi

Terveppä terve!

Tässä se nyt on. Mun ikioma blogi. En muista kuinka monta kertaa olen aloittanu mutta innostus on lopahtanut muutaman ensimmäisen postauksen jälkeen.

Nyt kuitenkin tuntuu että aika on kypsä ja juttuakin riittää sen verran että pitää päästä purkamaan sitä johonkin kanavaan. Ajattelin nimittäin raapustella tänne mun elämän tällä hetkellä täyttävistä asioista, treenaamisesta ja syömisestä. Varmaan myös muustakin mutta tällä hetkellä nämä kaksi asiaa ovat ajankohtaisia, etenkin voimaharjoittelu.

Kuka mä sitten olen?

Vaasasta kotoisin oleva, nykyään Helsinkiläistynyt nuori nainen jonka intohimona on liikunta ja ravinto. Treenaan tavoitteellisti ja syön välillä enemmän ja välillä vähemmän tarkasti. Ystävät ja perhe tuntevat pahemman luokan kulinaristina ja voin sanoa että mikään ei pilaa päivääni kuin mauton ruoka.

Olen harrastanut pari vuotta voimaharjoittelua, joka sai aikoinaan alkunsa Body pump-huumalla, ja siirtyi pikkuhiljaa punttisalin puolelle. Nykyisin treenini koostuy ns. hybridi treenistä joka sisältää suuren määrän voimanostoa jonka lisäksi lihaskasvuun tähtääviä hypetrofisia treenejä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti